Större chans att dö av en fallande kokosnöt...

...an att bli uppaten av en haj. Hmm det var lite information vi fick innan vi kastade oss i vattnet. Missade mitt tankta surfar-lager forra veckan pga att jag ju blev lite smatt sjuk. Surf Camp fick bli den har veckan istallet. Det visade sig att 2 kara vanner fran samma resgrupp som mig ocksa hade bokat in just det har lagret sa det var ratt trevligt. Annars var vi val typ 30 pers inkluderat en del svenskar. Whatever, riktigt grymt var det, surfing ar SJUKT kul!


Forsta eftermiddagen/kvallen surfade vi in en riktigt nice solnedgang tillsammans med nagra delfiner, helt ok! Fick aven ut ganska manga andra intressanta upplevelser, till exempel brutal traningsvark typ overallt, benen, armarna och magen var verkligen helt doda efter 4 dagar. Dessutom stukade jag typ lillfingret, ratt besvarligt att rora det utan smarta men det blir battre. Skavsar pa halsen, knaveck och andra mindre trevliga stallen ingick ocksa, mmm! Ett antal surfbrador i huvudet senare var lagret dessvarre slut, det hade i alla fall lyckas bygga upp ett gigantiskt surfberoende. Surfingen slutar absolut inte har...




Nu ska vi snart bege oss norrut, har blivit ganska trott pa sydney nu faktisk. En liten video far avsluta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar: