Helt sjukt.

Efter att varit totalt dackad i 5 dagar borjar jag antligen se ljuset. Akte pa nagon rejal sjuklingsgrej som aldrig verkar vilja forsvinna. Huvudvark, hog feber, hosta och ont i halsen, ja ni vet hur det ar!

Det ar ett under hur jag ens kunde motivera mig sjalv att ata nar jag aldrig var hungrig och allt jag stoppade in i munnen smakade skit. Att jag var tvungen att fixa i ordning maten sjalv gjorde ju inte saken battre. Jaja, fick i alla fall i mig typ 2 mal om dagen, det far jag vara nojd over!

I mandags drog ett gang ivag pa surflager som jag ocksa skulle med pa saklart men det far ta och flyttas for min del. Pa tal om flytta sa flyttade jag ut fran det gamla vandrarhemet Sydney Central och slapade mig bort ett par 100 meter till tagstationens vandrarhem. Helt ok. Efter 5 totalt ovarda dagar kan det bara bli battre!
Postat av: mh

Gott att höra att du är bättre. Du är ju van att vara "hemma" när andra har kul, typ 2xJuokola. Kom igen nu och var rädd om dig. Bada i 16gr är nog inte den bästa medicinen.

2010-09-15 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar: