En lite annorlunda livsstil...

En vecka i kangrurnas land har varit valdigt omtumlande aven om man nu borjar komma in i det. Man borjar liksom vanja sig vid spraket, den lilla staden sydney, bilarna som kor pa fel sida samt kisesinvationen i stan och tyskinvationen pa vandrarhemmet. Med oronproppar som min basta van har jag nu lart mig sova pa natterna ocksa, sov 15 timmar det senaste dygnet tex...



Sydney city fran taket pa vart nuvarande vandrarhem.


Senaste dagarna har bestatt av mycket pappersfixande och sant, bankkonto, skattenummer, gratis sjukvardskort och bla bla bla ar fixat. Har hunnit se mer av staden och aven en titt i Sydney Aquarium. Fick se en del smafisk som hajar, rockor och sant. Ganska flashigt anda. Blir nog kvar i Sydney i ett 1-2 veckor, sen fortsatter aventyret norrut dar varmen och schteket befinner sig.

Just det, har inte sett nagon kanguru an men har i alla fall smakat pa en haha. Helt ok men anda inte sa speciellt!

 

Postat av: Chrille

Fan så skoj!!! Saknar dej som fan ska du veta! Jag ska följa dina bravader med stort intresse. Här hemma är det mulet å kallt. På onsdag börjar jag jobba som säljare på Telia;) så när du kommer hem kanske jag kan fixa ett jobb åt dej, man börjar ju få lite kontakter;P jag ska skaffa Skype så fort min iPhone 4 kommer:) vi får höras så snart som möjligt!:) ha de bra så länge

PS älgen är blå

2010-09-12 @ 10:27:49
Postat av: H2

Nice, far grattulera till jobbet! Vart ett forsok iaf. Har ar det kangurun som ar bla istallet vettu ;)

2010-09-15 @ 04:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar: